Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

L'Ajuntament de Manresa sorteja 160 places per veure els principals actes de la Festa Major des de balcons municipals

Imatge de la notícia
02/08/2024

Ofereix 20 entrades dobles per veure la Mostra del Correfoc, 30 per la Ballada de la imatgeria i 30 més pel Correfoc. Per participar en el sorteig, els veïns i veïnes de Manresa ja es poden apuntar al sorteig a través de la Seu electrònica o, presencialment, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC). A les 9 del matí del 15 d’agost s’acaba el termini per apuntar-s'hi.

 

L’Ajuntament de Manresa sortejarà per tercer any consecutiu entrades dobles per viure la Mostra del Correfoc, la Ballada de la imatgeria i el Correfoc des dels balcons de l’edifici de l’Ajuntament situat al número 5 de la plaça Major. Com a novetats per participar en el sorteig, cal destacar la necessitat d’estar empadronat a Manresa i d’apuntar-se a través de la Seu electrònica de l’Ajuntament o, presencialment, a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC). El sorteig assignarà 80 entrades dobles, 5 més que l’any passat, que permetrà a 160 persones gaudir d’un d'aquests tres actes des dels balcons municipals.


Els veïns i veïnes de Manresa ja poden apuntar-se per entrar en el sorteig d’una entrada doble per veure la Mostra del Correfoc (dissabte 31 d’agost a les 21.30 h), la Ballada de la imatgeria (diumenge 1 de setembre a les 12.30 h) o el Correfoc (dilluns 2 de setembre a les 21.30 h) des dels balcons de l’edifici número 5 de la plaça Major. A diferència dels dos anys anteriors, no caldrà recórrer a les xarxes socials per entrar en el sorteig, sinó que les inscripcions es faran a través de la Seu electrònica de l’Ajuntament de Manresa o, presencialment, a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC), a la plaça Major, 1, en horari de 9 a 14 hores de dilluns a divendres. Cada veí o veïna podrà inscriure’s una vegada als actes que desitgi i indicar la persona que l’acompanyarà, que podrà ser menor d’edat. L’últim dia per inscriure’s serà el 15 d’agost a les 9 del matí.



El dia 16 d’agost es faran tres sortejos a través d’una aplicació informàtica de l’Ajuntament que permetrà obtenir tres llistes amb el nom i cognoms de les 20 persones guanyadores de les entrades per la Mostra del Correfoc, de les 30 persones guanyadores de les entrades per veure la Ballada de la imatgeria i de les 30, del Correfoc. També s’extrauran, a través del mateix sistema, tres llistats de 10 persones cadascun que substituiran les persones guanyadores que no hi puguin assistir. Les llistes de guanyadors i suplents es publicaran a la web municipal www.manresa.cat i a les xarxes socials de l’Ajuntament. Les persones afortunades del sorteig rebran un correu electrònic per comunicar-los el premi, un correu que hauran de respondre per assegurar-se la reserva de les dues places.


Principals aspectes de les bases del sorteig:


  • Per inscriure’s, cal ser major d’edat i estar empadronat/da a Manresa.

  • Cal inscriure’s aquí o anar a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC). Cal portar el DNI o document identificatiu.

  • Cada persona es pot registrar una vegada a cadascun dels actes. En cas de sortir guanyadora en més d’un acte, se li oferirà l’entrada al primer sorteig on hagi resultat premiada.

  • L’acompanyant pot ser menor d’edat.

  • El sorteig es farà a través d’una aplicació informàtica de l’Ajuntament el dia 16 d’agost. El sistema oferirà tres llistats de guanyadors i tres llistats de suplents per cada acte.

  • Les persones guanyadores rebran un correu que hauran de respondre per confirmar la reserva de plaça abans del 22 d’agost a les 12 del migdia. En cas de no respondre’l o fer-ho fora de termini, perdran l’entrada doble.

  • Les persones guanyadores que no hi puguin assistir, caldrà que ho comuniquin per tal de reassignar les places a les persones suplents (per estricte ordre de llista), que rebran un correu informant-les del premi.

  • Les persones que confirmin l’assistència al balcó rebran un segon correu amb indicacions per accedir-hi.
 
 (*) Peu de foto: les entrades dobles serviran per veure un dels tres actes des dels balcons de l'edifici municipal de la plaça Major situat al número 5.



Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat