Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Ordre del dia del Ple ordinari de l'Ajuntament de Manresa del 19 de desembre de 2024

Imatge de la notícia
17/12/2024

 

Resolució

 

Marc Aloy Guàrdia, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària ordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

 

  1. Article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.

  2. Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei  municipal i de règim local de Catalunya.

  3. Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.

  4. Article 25 del Reglament orgànic municipal.

  5. Acord del ple de 4 de juliol de 2023, que aprova el règim de sessions plenàries.


Per tot això, com alcalde president,

 

Resolc:

 

Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 11, amb caràcter ordinari, per al dia 19 de desembre de 2024, a les 9.30 h, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment que per manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies, quaranta-vuit hores més tard. 

 

ORDRE DEL DIA

 

A.   PART DISPOSITIVA

 

 

1.         APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

 

1.-        Aprovació, si escau, de l’esborrany de l’acta de la sessió plenària ordinària, núm. 10, del dia 21 de novembre de 2024.-

 

2.         QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

I.          Donació de compte d’informes i de resolucions d’Alcaldia

 

2.1.-     Informe d’Intervenció, de 28 de novembre de 2024, relatiu al període mitjà de pagament a proveïdors – Octubre 2024. (INT.DON 2024000036).-

 

2.2.-     Resolució de l’alcalde, núm. 19338, de 20 de novembre de 2024, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. T39/2024. (PRE.MOD 2024000039).-

 

2.3.-     Resolució de l’alcalde, núm. 20201, de 3 de desembre de 2024, sobre aprovació del Pla Normatiu Municipal per a l’any 2025. (PJD.PRS 2024000070).-

 

2.4.-    Resolució de l’alcalde, núm. 19980, de 2 de desembre de 2024, sobre aprovació de la personació d’aquesta Administració davant el Jutjat Contenciós administratiu núm. 9 de Barcelona en el recurs contenciós administratiu núm. 509/2024, interposat contra l’acord del Ple de 20-6-2024, referent a la imposició i ordenació de contribucions especials per a la realització de les obres del carrer Guimerà. (PJD.DCA 2024000032).-

 

2.5.-    Resolució de l’alcalde, núm. 19981, de 2 de desembre de 2024, sobre aprovació de la personació d’aquesta Administració davant el Jutjat Contenciós administratiu núm. 15 de Barcelona en el recurs contenciós administratiu núm. 484/2024, interposat contra l’acord del Ple de 20-6-2024, referent a la imposició i ordenació de contribucions especials per a la realització de les obres del carrer Guimerà. (PJD.DCA 2024000033).-

 

2.6.-    Resolució de l’alcalde, núm. 19982, de 2 de desembre de 2024, sobre aprovació de la personació d’aquesta Administració davant el Jutjat Contenciós administratiu núm. 10 de Barcelona en el recurs contenciós administratiu núm. 489/2024, interposat contra l’acord del Ple de 20-6-2024, referent a la imposició i ordenació de contribucions especials per a la realització de les obres del carrer Guimerà. (PJD.DCA 2024000034).-

 

2.7.-      Resolució de l’alcalde, núm. 19219, de 19 de novembre de 2024, per la qual es declara emergent la contractació dels treballs a l’immoble del carrer Santa Llúcia, núm. 36. (CON.EME 2024000016).-

 

2.8.-      Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 20302, de 4 de desembre de 2024, per la qual es declara emergent la contractació de la redacció d’un informe tècnic sobre l’estat actual de l’edificació i proposta de reparació a l’edifici del carrer Circumval·lació núm. 57. (CON.EME 2024000017).-

 

2.9.-      Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 20303, de 4 de desembre de 2024, per la qual es declara emergent la contractació dels treballs a l’edifici del carrer Circumval·lació, núm. 57, 3r 1a. (CON.EME 2024000018).-

 

2.10.-   Resolució de l’alcalde núm. 20523, de 10 de desembre de 2024, sobre designació de les persones que han d’exercir la Secretaria de la Junta de Portaveus. (SGR.CTP 2024000009).-

 

2.11.-   Resolució de la quarta tinent d’alcalde i regidora delegada de Recursos Humans i Govern Obert núm. 20560, d’11 de desembre de 2024, sobre establiment de l’horari de funcionament de les Oficines del Registre General de Documents de l’Ajuntament de Manresa durant el període de Nadal i Reis 2024-2025. (SGR.REG 2024000001).-

 

2.12.-   Resolució de l’alcalde núm. 20705, de 12 de desembre de 2024, sobre aprovació del Protocol d’actuació de la Fira de Santa Llúcia 2024. (EME.RPP 2024000007).-

 

 

 

3.         DICTÀMENS DE LA COMISSIÓ INFORMATIVA DE SERVEIS GENERALS

 

I.           Alcaldia

 

3.1.-     Aprovació, si escau, de la modificació de la data de la sessió ordinària del Ple de la Corporació del mes de gener de 2025. (SGR.CTP 2024000008).-

 

 

II.         Regidoria delegada de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil

 

3.2.-     Aprovació, si escau, de la 2a pròrroga del contracte de subministrament que consisteix en l’arrendament a llarg termini de dos (2) vehicles pel Servei de Seguretat Ciutadana i Policia Local. (CON.EXE 2024000079).-

 

III.        Regidoria delegada d’Hisenda

 

3.3       Aprovació, si escau, de les tarifes per la prestació del servei de subministrament d’aigua potable i  serveis accessoris al municipi de Manresa. (AJT.DIC 2024000124).-

 

 

4.         DICTÀMENS DE LA COMISSIÓ INFORMATIVA DE TERRITORI

 

I.          Regidoria delegada d’Urbanisme i Mobilitat

 

4.1.-   Aprovació, si escau, de la liquidació del servei de dipòsit de vehicles retirats de la via pública de Manresa, corresponent a l’exercici 2023. (CON.EXE 2024000083).-

 

4.2.-   Aprovació, si escau, de la 8a modificació del contracte de la concessió administrativa per a la gestió del servei públic de transport urbà de viatgers del municipi de Manresa. (CON.EXE 2024000132).-

 

4.3.-   Aprovació definitiva, si escau, de la “Modificació Puntual del Pla Parcial PP06 Sagrada Família”. (PLA.PPU 2023000001).-

 

 

5.         DICTÀMENS DE LA COMISSIÓ INFORMATIVA DE DESENVOLUPAMENT LOCAL

 

I.          Regidoria delegada d’Empresa, Turisme i Coneixement

 

5.1.-     Aprovació, si escau, de la rectificació de l’error material dels estatuts que han de regir l’Associació de Municipis del Camí Ignasià.  (AJT.DIC 2024000123).-

 

 

6.         DICTÀMENS DE LA COMISSIÓ INFORMATIVA DE DRETS I SERVEIS A LES PERSONES

 

I.          Regidoria delegada d’Esports i Salut

 

6.1.-   Aprovació, si escau, de la liquidació de l’exercici 2023 dels ingressos afectats a la promoció cultural i esportiva de la concessió d’obra pública que consisteix en la construcció i explotació d’un complex cívic, cultural i esportiu i de serveis anomenat Complex Nord les Bases. (CON.EXE 2024000086).-

 

II.         Regidoria delegada d’Infància i Joventut

 

6.2.-     Aprovació, si escau, del Pla Local de Joventut de Manresa 2025-2028. (AJT.DIC 2024000127).-

 

 

7.         PROPOSICIONS

 

I.          Regidoria delegada d’Hisenda

 

7.1.-     Prèvia ratificació de la seva inclusió a l’ordre del dia per no haver estat sotmès a informe de la Comissió Informativa corresponent: Resolució d’al·legacions i aprovació definitiva de les ordenances fiscals per a l’exercici 2025. (AJT.DIC 20240000128).-

 

 

8.         ASSUMPTES SOBREVINGUTS

 

 

B.        PART DE CONTROL

 

9.         MOCIONS

 

9.1.-     Moció del Grup Municipal de Fem Manresa per conèixer els resultats de l’auditoria del servei de bus de la línia Manresa – Barcelona.-

 

9.2.-     Moció del  Grup Municipal de Junts a favor de preservar els símbols tradicionals del Nadal.-

 

 

10.-      DONACIÓ DE COMPTE DE LES RESOLUCIONS DICTADES PER L’ALCALDIA

 

            Donar compte de les resolucions dictades per l’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.-

 

 

11.-      DONACIÓ DE COMPTE DE LES ACTES DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL

 

            Donar compte de les actes de les sessions de la Junta de Govern Local amb caràcter reservat núm. 52, 54, 55 i 56, dels dies 19 i 26 de novembre i 3 i 10 de desembre de 2024, i de l’acta de la sessió amb caràcter públic núm. 53, del dia 19 de novembre de 2024.-

 

12.-      DONACIÓ DE COMPTE DE RECEPCIÓ D’ESCRITS

 

            Donar compte d’escrits que justifiquen recepció d’acords adoptats pel Ple de l’Ajuntament de Manresa.-

 

 

13.-      PRECS I PREGUNTES.-

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat