Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

L'Ajuntament de Manresa acull una reunió entre Generalitat, usuaris i ajuntaments per fer front comú per resoldre les incidències en la línia de bus Manresa-Barcelona

Imatge de la notícia
18/01/2017

Representants del departament de Territori de la Generalitat, dels ajuntaments de municipis de Manresa, Olesa, Abrera i Monistrol de Montserrat, i dels usuaris s’han reunit avui a l’Ajuntament de Manresa, en una trobada que tenia per objectiu abordar les incidències sorgides en la línia de bus Manresa-Barcelona. Les parts han coincidit en el diagnòstic de la problemàtica i en la necessitat de buscar immediatament solucions amb l’empresa concessionària. 


 

L’Ajuntament de Manresa ha impulsat la trobada que ha tingut lloc aquest matí per tractar els problemes de retards i altres deficiències que ofereix el servei de transport públic en bus entre Manresa i Barcelona, arran del canvi de concessió d’aquest servei que des del 17 de desembre passat ofereix la companyia Hispano-Igualadina Monbus.

 

A  la trobada hi han assistit representants del departament de Territori de la Generalitat, encapçalats per Pere Padrosa, director general de Transports i Mobilitat de la Generalitat de Catalunya; la regidora de Mobilitat de l’Ajuntament de Manresa, Olga Sánchez; i representants dels municipis d’Olesa de Montserrat, Abrera i Monistrol de Montserrat, per on passa la línia. També hi havia quatre representants dels usuaris del servei.

 

Després de la reunió, el director general Pere Padrosa ha constatat que “els fets objectius dels quals ja tenim coneixement coincideix amb l’experiència dels usuaris”, que han expressat queixes (se n’han comptabilitzat 97), de tres tipus: les que fan referència als conductors; incidències en els vehicles; i horaris. Padrosa ha explicat que demà mateix hi ha prevista una primera reunió amb l’empresa concessionària i que “tindrem solucions a l’abast en un termini raonable” amb l’objectiu que els usuaris “manllevin la incertesa del seu catàleg diari de preocupacions”. Segons ell, “no ens estarem d’aplicar el màxim rigor perquè no volem que els problemes es cronifiquin”.

 

Al seu torn, la regidora de Mobilitat de l’Ajuntament de Manresa, Olga Sánchez, ha manifestat que la voluntat del consistori, conjuntament amb els d’Olesa, Monistrol i Abrera, és contribuir a posar en coneixement de la Generalitat les incidències i a fer front comú per tal de trobar solucions ràpides i efectives, conjuntament amb uns usuaris que “han demostrat que van més enllà de la queixa i també aporten propostes”.

 

A banda de Pere Padrosa i Olga Sánchez, a la reunió hi ha assistit el responsable del Servei Territorial de Transports de Barcelona de la Generalitat, Jordi Follia; el subdirector general de Transport Públic i Mobilitat,  Benjamin Cubillo; l’alcalde de Monistrol de Montserrat, Joan Miquel Rodríguez; regidors d’Olesa i d’Abrera; el director general de l’AMTU, Joan Prat; i altres responsables tècnics d’aquests organismes, a banda de quatre representants dels usuaris de la línia. 

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat