-
Inici -
Serveis - Atenció a la ciutadania
- Acollida i Nova Ciutadania
- Barris i Acció Comunitària
- Comerç, fires i mercats
- Cooperació i Solidaritat
- Cultura
- Comunicació
- Empresa i emprenedoria
- Educació
- Esports
- Feminismes
- Gestió documental i arxiu
- Gestió tributària i recaptació
- Infància
- Habitatge
- Joventut
- LGTBI
- Llengua
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Participació ciutadana
- Persones grans
- Població
- Policia local, protecció civil i emergències
- Projectes urbans
- Promoció Cultural, Turística i Comercial
- Residus i Neteja
- Sanitat
- Serveis funeraris
- Serveis Socials
- Tresoreria - pagaments
- Treball i ocupació
- Coneixement
- Urbanisme
- Via pública
- Adreces i telèfons municipals
-
Mobilitat -
T-Jove 18
Condicions
Condicions d’ús
- La targeta T-Jove 18 ha d’anar acompanyada del DNI/NIE/passaport/llibre de família (o fotocòpia) o targeta sanitària individual del titular transsexual, acompanyada de la preceptiva certificació de l’administració competent en matèria LGBTI, acreditant que la seva targeta sanitària es correspon amb el seu DNI/NIE/passaport i/o llibre de família, per a la seva comprovació. En situacions en què al títol de transport hi hagi referenciat el llibre de família, la targeta també ha d’anar acompanyada del DNI/NIE/passaport d’un dels titulars del llibre de família (o fotocòpia).
- El cost d’emissió i gestió de la targeta T-Jove 18, així com el cost de renovació, en cas de pèrdua, sostracció o deteriorament, serà l’establert a l’Ordenança fiscal, número 6 reguladora de la taxa per expedició de documents administratius.
- Cada cop que s’accedeixi a un servei de transport públic s’ha de validar la targeta.
- El nombre de desplaçaments que es podran realitzar és il·limitat fins a la data de caducitat de la targeta.
- La persona titular és la responsable de la seva conservació i correcta utilització, restant obligada a comunicar a l’Ajuntament, la seva pèrdua o sostracció.
- La utilització fraudulenta de la targeta en comporta l’anul·lació immediata i la seva retirada per part de qualsevol treballador de l’empresa concessionària del servei de transport públic urbà i/o inspector municipal, sens perjudici de les responsabilitats legals que se’n puguin derivar i de la pèrdua del dret d’obtenir-la en reedicions futures.
- En cas d’un mal funcionament de la targeta, tot i que estigui en bones condicions de manteniment i que aquesta sigui rebutjada per les màquines validadores, els conductors d’autobús facilitaran una nova targeta de bescanvi sense cost, on s’haurà d’escriure el nom i DNI per tal de poder-se identificar en cas d’inspecció. Si la targeta està en molt males condicions de conservació a causa d’un mal ús i no funciona en la màquina validadora, el conductor retirarà la targeta i caldrà que l’usuari en sol·liciti una de nova.