Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Factura electrònica

D’acord amb la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el Sector Públic i les bases d’execució del pressupost de l’Ajuntament de Manresa, tots els proveïdors han d’emetre factures electròniques a l’Ajuntament de Manresa.

A la factura electrònica s’ha d’indicar el número de referència intern de l’Ajuntament, que es comunica als proveïdors en el document d’adjudicació de l’obra, servei, subministrament, etc... Aquest número de referència comença per 2 a continuació consta l’any i després varis números, amb un nombre total de dígits de 12.

Per confeccionar la factura electrònica necessitareu els codis DIR3 de l'Ajuntament de Manresa, que són:

  • Oficina comptable: L01081136
  • Òrgan gestor: L01081136
  • Oficina tramitadora: L01081136

Per a més informació sobre la tramitació de la factura electrònica, us convidem a accedir als enllaços següents:

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat