Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Subvenció 2024

Codi de convocatòria: Salut Pública 1/2024

Als efectes d’aquesta convocatòria es consideren les activitats o programes que estiguin relacionats amb:
1.- La promoció de la salut i prevenció de les malalties que fomentin l’adquisició d’hàbits saludables que ajudin a millorar la qualitat de vida de les persones amb determinades patologies, i que ajudin a prevenir la malaltia.
2.- La protecció de la salut, dirigides a mitigar els efectes negatius que poden tenir diversos elements del medi sobre la salut i el benestar de les persones, com la salubritat pública, la zoonosi, malalties transmissibles, etc.

Quan es pot demanar

El termini de sol·licituds és del 10 d'abril al 15 de maig de 2024. Termini finalitzat.

Documentació necessària:

 - Annex I (Guió del projecte i pressupost)

Model de certificat de representació legal (no cal si es presenta amb el certificat digital de l'entitat)


Important: Abans d'emplenar la sol.licitud telemàtica cal tenir l'annex emplenat per tal d'adjuntar-lo.

Aspectes a tenir en compte


- Per norma general l'aportació municipal no podrà excedir el 50% del cost del projecte (excepcions recollides a les bases específiques).
- La resolució d'atorgament determinarà la data màxima de justificació.
- Cal justificar el 100% del pressupost. Si la desviació és superior al 50% del cost del projecte, la subvenció queda revocada. Si és superior al 20% i fins al 50% es revoca parcialment.

Obligacions específiques

- Incloure en tota la informació i publicitat que es faci del projecte subvencionat, el logotip de l'Ajuntament de Manresa.
- Si el beneficiari és persona jurídica i la subvenció supera els 10.000 EUR, haurà de comunicar la informació relativa a les retribucions dels seus òrgans de direcció o administració, a l'efecte de fer-les públiques.
- L'entitat ha d'estar al corrent de les seves obligacions tributàries i de la seguretat social, així com de deutes de reintegrament amb l'Ajuntament.


Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat