Normativa
NORMATIVA EN MATÈRIA D’ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA
En aquest apartat podeu consultar tota la normativa en matèria d'Administració electrònica, tant la municipal com la de la resta d’administracions.
Unió Europea
- Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades).
- Directiva (UE) 2016/2102 sobre la accesibilidad de los sitios web y aplicaciones móviles de los organismos del sector público
- Reglamento (UE) 2024/1689 del Parlamento Europeo y del Consejo, de 13 de junio de 2024, por el que se establecen normas armonizadas en materia de inteligencia artificial y por el que se modifican los Reglamentos (CE) n.° 300/2008, (UE) n.° 167/2013, (UE) n.° 168/2013, (UE) 2018/858, (UE) 2018/1139 y (UE) 2019/2144 y las Directivas 2014/90/UE, (UE) 2016/797 y (UE) 2020/1828 (Reglamento de Inteligencia Artificial)
Administració General de l'Estat
- Llei 39/2015, de l'1 d'octubre, de Procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Llei 40/2015, de l'1 d'octubre, del Règim Jurídic del Sector Públic.
- Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del sector públic.
- Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
- Reglament de desenvolupament de la Llei orgànica 15/1999: Reial decret 1720/2007 que succeeix al Reial decret 994/1999, de mesures de seguretat dels fitxers automatitzats que continguin dades personals.
- Llei 56/2007, de mesures d'impuls de la societat de la informació.
- Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el Sector Públic.
- Reial decret 4/2010, de 8 de gener, pel qual es regula l’Esquema Nacional d’Interoperabilitat en l’àmbit de l’Administració electrònica.
- Reial decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic.
- Reial decret 203/2021, de 30 de març, pel qual s’aprova el Reglament d’actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics.
- Llei 6/2020, d’11 de novembre, reguladora de determinats aspectes dels serveis electrònics de confiança.
- Real decreto 311/2022, de 3 de mayo, por el que se regula el Esquema Nacional de Seguridad.
- Llei 25/2015, de 28 de juliol, de mecanisme de segona oportunitat, reducció de la càrrega financera i altres mesures d'ordre social.
Generalitat de Catalunya
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
- Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
- Llei 16/2015, del 21 de juliol, de simplificació de l'activitat administrativa de l'Administració de la Generalitat i dels governs locals de Catalunya i d'impuls de l'activitat econòmica.
- Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'administració digital.
Ajuntament de Manresa
- Ordenança d’administració electrònica i transparència de l’Ajuntament de Manresa.
- Protocol de Digitalització de l’Ajuntament de Manresa.
- Política de gestió de documents electrònics de l’Ajuntament de Manresa.
- Reglament d’ús de les dades personals i els sistemes d’informació.
- Reglament de funcionament de la Bústia Ètica i de Bon Govern de l’Ajuntament de Manresa